Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T22:20:01+01:00
A) 10 000 metrów kwadratowych (m2) / sekundę (s)
b) 850 000 000 m2 / dziennie
c) 31 000 000 hektarów (ha) / rocznie
2010-02-21T22:23:26+01:00
A) 1ha = 10 000m² 10 000m² na sekundę
b) 1km² = 1000m² 850 000 × 1000 = 850 000 000 m² dziennie
c) 1ha = 10 000m²
31 000 000 hektarów
2010-02-21T22:23:27+01:00
A) 1ha na sek.
1ha=10 000m²
10 000m² na sek
b) 850 kilometrów kwadratowych dziennie
1km²=1 000 000m²
850*1 000 000=850 000 000m²
850 000 000m² dziennie
c) 310 000 kilometrów kwadratowych rocznie
1km²=100ha
310 000km²*100ha=31 000 000ha
31 000 000ha rocznie