Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T22:04:30+01:00
A)
-3x=2x-10
-3x-2x=-10
-5x=-10 |:(-5)
x=2

b)
2x-2=7-x
2x+x=7+2
3x=9 |:3
x=3

c)
10=4-2x
10-4=-2x
-2x=6 |:(-2)
x=-3

d)
2(x+1)=x
2x+2=x
2x-x=-2
x=-2

e)
2t-(3t+1)=6
2t-3t-1=6
-t=6+1
-t=7 |:(-1)
t=-7
1 4 1
2010-02-21T22:09:22+01:00
A)-3x=2x-10/-2x
-5x=-10/:-5x
x=2
b)2x-2=7-x/+x
3x-2=7/+2
3x=9/:3
x=3
c)10=4-2x/-4
6=-2x/:(-2)
x=-3
d)2(x+1)=x
2x+2=x/-2
2x=x-2/-x
x=-2
e)2t-(3t+1)=6
2t-3t-1=6
-t-1=6/+1
-t=7/x(-1)
t=-7