Odpowiedzi

2010-02-21T22:14:19+01:00
Kwasy:
-fenoloftaleina bezbarwna
-oranż metylowy czerwień
-papierek uniwersalny czerwony
obojętne:
-fenoloftaleina bezbarwna
-oranż metylowy pomarańcz
-papierek uniwersalny barwa papierka
zasadowy:
-fenoloftaleina malinowy
-oranż metylowy żółty
-papierek uniwersalny niebieski, bądź zielony

przepisywane prosto z zeszytu licealnego ;)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T22:15:22+01:00
Oranż metylowy
- odczyn kwasowy czerwony
- odczyn zasadowy zółtopomarańczowy
- odczyn obojętny pomarańczowy
fenoloftaleina
- odczyn kwasowy bezbarwna
- odczyn zasadowy malinowa
- odczyn obojętny bezbarwna
papierek lakmusowy
- odczyn kwasowy czerwony
- odczyn zasadowy zielononiebieski
- odczyn obojętny żółty
5 4 5
2010-02-21T22:19:22+01:00
Fenoloftaleina :
a)Kwasy :
-papierek uniwersalny : czerwony
-oranż metylowy : czerwony
-fenoloftaleina : bezbarwny

b) Zasady :
-papierek uniwersalny : zielony
-oranż metylowy : żółto-pomarańczowy
-fenoloftaleina : malinowy

c)Sole :
-papierek uniwersalny : żółty
-oranż metylowy : pomarańczowy
-fenoloftaleina : bezbarwna

Pozdrawiam :)
3 3 3