Odpowiedzi

2010-02-21T22:18:50+01:00
Według mnie najlepszym przedmiotem jest chemia, poniewą bardzo lubię eksperymentować, a także bardzo lubię uczyć się wzorów chemicznych.

;))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T22:28:23+01:00
Najbardziej lubię WF, ponieważ lubię być aktywna fizycznie i interesują mnie sporty takie jak siatkówka czy koszykówka. Lubię też ruch na świeżym powietrzu, co jest możliwe podczas letnich lekcji.

Myślę, że się podoba;)