Zdania ułożone te ponieżej przekształć - przez dodatnie różnych określeń - w zdania pojedyncze bogato rozwinięte.

1.Koleżanka podaje mi nożyczki.
2. Mama ostrzega mnie przed niebezpieczeństwem.
3.Ktoś przypomina uczniowi o wycieczce.
4.Czarodziej przemienia księcia w żabę.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T22:30:57+01:00
1.Moja najlepsza koleżanka z klasy podaje mi ostrożnie swoje nowe, duże nożyczki.
2.Nasza mama ponownie ostrzega mnie przed wielkim niebezpieczeństwem.
3.Ktoś w białym płaszczu przypomina nierozgarniętemu uczniowi o zbliżającej się wycieczce.
4.Stary czarodziej z tiarą na głowie przemienia bogatego księcia w odrażającą żabę.
1 5 1
2010-02-21T22:33:34+01:00
1. Moja najlepsza koleżanka podaje mi do ręki czerwono-żółte nożyczki do cięcia papieru.
2. Moja najukochańsza mama zawsze ostrzega mnie przed grożącym niebezpieczeństwem.
3. Ktoś bez przerwy przypomina temu uczniowi o nadchodzącej wycieczce.
4. Zły czarodziej przemienia pięknego i bogatego księcia w małą, oślizgłą, zieloną żabę.
1 4 1
2010-02-21T22:36:05+01:00
1. moja najlepsz kolezanka w tym momencie podaje mi najwieksze rózowe nożyczki z drugiej szuflady od dolu.
2. za kazdym razem gdy wychodze wieczorem moja kochana mama ostrzega mnie przed grozacym mnie o tej porze niebezpieczenstwem.
3. w najmniej odpowiednim momencie ktos dobitnie przypomina najstarszemu uczniowi siedzacemu w ostatniej lawce o nadchodzacej wycieczce do krakowa
4. zaskakujace jest to ze na koncu opowiadania zly czarodziej z Harlemu blyskawiczne przemienia niewinnego ksiecia w okropna szara zabe
1 4 1