Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T22:38:37+01:00
Napisze Ci jeszcze trochę więcej;)

Zeus-bóg bogów. Bóg nieba i ziemi. Mąż Hery.
Afrodyta- bogini piękności i miłości. Najpiękniejsza z bogiń.
Atena- bogini wojny. Na ramieniu miała sowę która oznaczała jej mądrość.
Hefajstos- boski kowal. Robił pioruny dla Zeusa. Był mężem Afrodyty.
Apollo- bóg sztuki, śmierci, prawa... (opiekował się wieloma rzeczami)
Selene- bogini księżyca.
2 4 2
2010-02-21T22:39:44+01:00
Zeus- Grecki bóg Nieba i Ziemi. Bóg pogody; władca błyskawic.

Afrodyta- w mitologii greckiej bogini piękna, kwiatów, miłości, pożądania i płodności. Najbardziej urodziwa z bogiń antycznych mitów.

Atena- w mitologii greckiej bogini mądrości, sztuki, wojny sprawiedliwej oraz opiekunka miast, m.in. Aten i Sparty.

Hefajstos- w mitologii greckiej jest to bóg ognia, kowali i złotników.

Apollo- W mitologii greckiej uważany za boga piękna, światła, życia, śmierci, muzyki, wróżb, prawdy, prawa, porządku, patrona sztuki i poezji.

Selene- bogini i uosobienie Księżyca w mitologii greckiej


Myślę, że pomogłam:)
1 1 1
2010-02-21T22:40:59+01:00
Zeus - Bóg Nieba i Ziemi, Bóg pogody, władca błyskawic

Afrodyta - bogini piękna, kwiatów, miłości, pożądania i płodności

Atena - bogini mądrości, sztuki, wojny sprawiedliwej oraz opiekunka miast

Hefajstos - bóg ognia, kowali i złotników

Apollo - bóg piękna, światła, życia, śmierci, muzyki, wróżb, prawdy, prawa, porządku, patrona sztuki i poezji, przewodnika muz

Selene - bogini uosobienia Księżyca
1 1 1