Odpowiedzi

2010-02-21T22:42:43+01:00
Wirtualny świat



Myślimy, że jesteśmy niewidzialni,

myślimy, że jesteśmy nietykalni,

bo skoro swych twarzy nie pokazujemy

to możemy być kim chcemy.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T22:45:52+01:00
Może przy tej prezentacji przedstaw cały ten świat. Wymyślonych ludzi, rzeczy , rosliny, zwierzęta. Tylko wiesz żeby one były takie inne. na pewno musi być kolorowo, żywo. opisz jaki ten świat jest. Napisz co czujesz gdy fikcyjnie sie w nim znajdujesz, twoja rodzinę przyjaciół. Po prostu opisz świat swoimi oczami. Myślę że z tym tytułem chodziło o internet, ale ten temat chyba też jest dobry i na pewno nikt takiego nie bedzie miał. pomyśl nad tym. mam nadzieję że pomogłAM.:)
aa i jeszcze żśeby było dużo animacji, to cała prezentacja zrobi się o wiele ciekawsza