Odpowiedzi

2010-02-21T22:43:11+01:00
Moja koleżanka ma taką zaletę,że umie słuchać innych a wady takie,że jest czasem wredna gdy ktoś jej wejdzie na drogę.Po prostu nie umie nad sobą zapanować.nie jest na szczęście taka cały czas. Bardzo lubię spędzać z nią czas, którego ona nie ma tak dużo bo się dużo uczy.A tak po za tym jest ok.

;)
4 4 4
2010-02-21T22:43:52+01:00
Moja koleżanka jest miłą i fajną osobą. Jest cierpliwa i chętnie służy pomocą innym. Nie lubi gdy ludzie obmawiają innych. Nie jest osobą wulgarną. Nie lubi patrzeć na krzywdę innych, dlatego też chętnie pomaga.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T22:45:00+01:00
Moja koleżanka wygląda cudnie codziennie gdy na nią patrze widze
bogini miłości nie ma makijażu na twarzy co bardzo mnie to cieszy
nie jest podobna do emo
nie jest typową lalką barbi
nie pali nie pije
lubi dyskoteki nie tylko szkolne
można z nią się dogadać pomoże gdy trzeba
uczy się w miarę dobrze choć zdarzają jej się błedy jak każdemu nikt nie jest ainsztainem jest ona poprostu moją przyjaciółką za to ją cenie bardzo jest bliska mojemu sercu prawie jak siostra ...
5 4 5