Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T22:56:44+01:00
Nie ponieważ siła z którą rakieta jest odpychana musi być większa od ciągu strumienia gazów inaczej rakieta nie uniosłabysię
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-21T22:56:52+01:00
Nie może, bo ma większą masę niż masa gazów

siła ciągu rakiety to "odrzut" a w myśl zasady zachowania pędu iloczyn prędkości i masy jest wartością stałą
skoro masa gazów jest mniejsza od masy rakiety, to muszą mieć większą prędkość niż prędkość rakiety

masa i prędkość są wielkościami odwrotnie proporcjonalnymi
3 4 3