Odpowiedzi

2010-02-21T22:58:14+01:00
1.wybawienie
2.grzech
3.Wieczernik
4.zmartchwystanie(tego to nie jestem pewna)
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-21T22:59:15+01:00
*odkupienie inaczej zbawcze dzielo chrystusa
jezus-zbawiciel

*grzech

*wieczernik

*zmartwychwstanie.
mam nadzieje ze pomoglam
pozdrawiam.;)

2 1 2
2010-02-21T23:10:07+01:00
1 zbawcze dzieło Jezusa Chrystusa,
dokonane w Jego śmierci i zmartwychwstaniu.
2 grzech
3 wieczernik
4 wydaje mi się, że chodzi o proroctwa dotyczace przyjścia na swiat Zbawiciela
7 4 7