Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T06:43:09+01:00
1. Jednym z argumentów jest to że młodzież powinna wiedzieć kto był zbrodniarzem, krótko mówiąc powinna znać prawdziwą historię.

2. Kolejnym argumentem jest to że młodzież powinna wiedzieć że dla nie które osoby nie mają litości dla innych, tak było kiedyś i tak jest teraz.
2010-02-22T07:05:20+01:00
Moim zdaniem tak ponieważ to pozwala poznać
bardziej prawdziwy tok wydarzeń.
Dzięki temu mamy większą wiedzę i potrafimy odtworzyć
lepiej wydarzenia.