Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T18:58:44+02:00
Powierzchnia swobodna cieczy jest to powierzchnia styku cieczy z próżnią lub płynem (tzn. gazem lub cieczą). Kształt jaki przyjmuje zależy od sił działających na granicy cieczy i dla cieczy nie poddawanej przyspieszeniu jest zawsze prostopadła do siły wypadkowej działającej na ciecz na jej powierzchni.

Powierzchnią swobodną jest górna powierzchnia cieczy w naczyniu, powierzchnia kropli, bańki, strumienia cieczy w gazie.
1 5 1
2009-10-15T18:59:04+02:00
Powierzchnia swobodna cieczy jest to powierzchnia styku cieczy z próżnią lub płynem (tzn. gazem lub cieczą). Kształt jaki przyjmuje zależy od sił działających na granicy cieczy i dla cieczy nie poddawanej przyspieszeniu jest zawsze prostopadła do siły wypadkowej działającej na ciecz na jej powierzchni.
1 4 1
  • KCR
  • Początkujący
2009-10-15T19:04:09+02:00
Wikipedia.org/wiki/Powierzchnia_swobodna
babylon.com/definition/powierzchnia_swobodna/Other
1 3 1