Odpowiedzi

2009-10-15T19:47:56+02:00
1. Co myśli pani na temat używania wulgaryzmów przez młodzież?
2. Czy myśli pani że jest to zaniedbanie ze strony rodziców?
3. Czy można twierdzić że używanie tego typu epitetów przez młodzież jest teraz modne?
4. Myślę, że młodzież często używa tego typu wyrazów aby przypodobać się rówieśnikom, czy podziela pani moje zdanie?
5. Dlaczego w ogóle dzieci używają takich słów?
6. Co pani zdaniem byłoby dobrą metodą od ucznia się używania tych słów?
7. Co pani sobie myśli gdy przechodzi koło pani młody człowiek "rzucający mięsem" na prawo i lewo?
8. Co nam daje klniecie?
9. Dawniej młodzież nie klęła tak jak teraz- dlaczego?
10. Myślę, że młodzież klnie ponieważ chce zachowywać się jak dorosła osoba- co pani na to?
11. Czy częste używanie wulgaryzmów może byś spowodowane tym że w naszym domu słowa niecenzuralne są częścią rozmowy?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T19:48:03+02:00
1. Jak często młodzież używa wulgaryzmów?
2. Czy każdy przeklina?
3. Po co młodzież używa wulgaryzmów?
4. Jak można zapobiec używaniu wulgaryzmów?
5. Kiedy i w jakich sytuacjach dopuszczamy się do przeklinania?
6. Dlaczego zaprzestanie z tym jest tak trudne?
7. Czy możliwe jest uzależnienie się od tego?
8. Jak długo trwa i na czym polega "terapia od- uzależniania"?
9. Czy w ogóle możliwe jest oduczenie się przeklinania?
10. Jak często zdarzają się osoby, które nie panują nad tym co mówią?
11. Czy są dzieci, które przeklinają na lekcjach i jakie są tego konsekwencje?
12. Czy uleczył/a pan/i kiedyś przypadki uzależnienia od tego?
13. Od kogo młodzież czerpie nowe słownictwo?
14. Czy jest to zaniedbanie przez Rodziców?
15. Czy są jakieś akcje, które "promują" normalne słownictwo i zachęcają do zaprzestania?
16. Czy są jakieś śmieszne słówka, którymi można zastąpić brzydkie słowo w chwili zdenerwowania np. o choinka lub ale pasztet?
17. Czy w naszej szkole często słyszy pan/i wulgaryzmy?
18. Jak będziemy z tym walczyć w naszej placówce?
1 5 1