Odpowiedzi

2009-10-15T19:11:46+02:00
1. Co myśli pani na temat używania wulgaryzmów przez młodzież?
2. Czy myśli pani że jest to zaniedbanie ze strony rodziców?
3. Czy można twierdzić że używanie tego typu epitetów przez młodzież jest teraz modne?
4. Myślę, że młodzież często używa tego typu wyrazów aby przypodobać się rówieśnikom, czy podziela pani moje zdanie?
5. Dlaczego w ogóle dzieci używają takich słów?
6. Co pani zdaniem byłoby dobrą metodą od ucznia się używania tych słów?
7. Co pani sobie myśli gdy przechodzi koło pani młody człowiek "rzucający mięsem" na prawo i lewo?
8. Co nam daje klniecie?
9. Dawniej młodzież nie klęła tak jak teraz- dlaczego?
10. Myślę, że młodzież klnie ponieważ chce zachowywać się jak dorosła osoba- co pani na to?
11. Czy częste używanie wulgaryzmów może byś spowodowane tym że w naszym domu słowa niecenzuralne są częścią rozmowy?

Tyle :( Już nic nie przychodzi mi do głowy, może sam/a coś wymyślisz jeszcze
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T19:42:08+02:00
1. Co sądzi pani na temat używania wulgaryzmów?
2. Czy myśli pani że jest to zaniedbanie ze strony rodziców?
3. Czy uważa pani że młodzież uzywa wulgaryzmów tylko dlatego żeby przypodobać sie rówieśnikom?
4. Dlaczego w ogóle młodzież używa wulgaryzmów?
5. Co pani zdaniem byłoby dobrą metodą od ucznia się przeklinania?
6. Co daje młodzieży przeklinanie?
7. W czasach np. 90 młodzież nie używała takich słow jak pani mysli dlaczego?
8. A może młodzież klnie bo chce żeby uwazano ją za dorosłą osobe
9.Czy uzywanie wulgaryzmów przez młodzież moze powodować to ze slyszą je od dorosłych?
10. Gdyby dorośli przestali uzywac wulgaryzmów to czy młodzież tez by przestała?
11. Jakby młodzież nie słyszła wulgaryzmów wokół siebie to by nie przeklinała?
12. Może jakby młodzież zorganizowała taki progaram o tym ze stop wulgaryzmom to czy by wpadło to do serca młodieży?
13.gdyby rówieśnicy zrobili akcje konczenia z wulgaryzmami to czy by to było pomocne w tym?
14. gdyby papierosy, alkochol, narkotyki były nie dostępne dla młodzieży to czy by było mniej wulgarzymów w słowach młodzieży nie było by takeigo szpanu?
15. dlaczego czas skonczyć z wulgaryzmami?