Co sprzyja łączeniu się rozumianych podczas trening szybkiego czytania fragmentów informacji w sensowne całości (zdania,akapity)? -UZUPEŁNIJ ODPOWIEDZI:

1. (JAKIE?) ............... i .............. ksiązki.
2.Maksymalna ............... na czytaniu .
3. ................. się na rozumienie czytanego tekstu.
4.Robienie (JAK CZĘSTO?) ............... krótkich ............ poświęconych ..................... ogólnego sensu tekstu.
5. Rysowanie co ............... stron .........................-bez względu na to, jak newiele na razie pamiętasz.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T10:28:47+01:00
Dobre i długie
uwaga
skupienie
często przerw skupieniu
5 rysunków
3 3 3
2010-02-22T10:54:22+01:00
1.spijność i zwięzłość
2.koncentracja
3,skupienie
4.systematycznie,zadan
5 niewiem
5 1 5