Odpowiedzi

2010-02-22T10:24:45+01:00
-6ab+4a2+2a-12b2-6b-9ab-2a

-6 x (-1/2) x 1/2 + 4 x (1/2)2 + 2 x(-1/2) - 12 x (1/2)2 - 6 x 1/2 - 9 x (-1/2)(1/2) - 2 x (-1/2) = 1,5 + 4 + -1 -12 - 3 -9 = - 19,5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T10:25:30+01:00
(-2a)(3b-2a-1)-3b(4b+2+3a)+(-2a)
-6ab+4a²+2a-12b²-6b-9ab-2a
-15ab+4a²-12b²-6b
dla a=-1/2, b= 1/2
-15*(-1/2)*(1/2)+4*(-1/2)²-12*(1/2)²-6(1/2)
15/4+1-6+1=3,75-6=-2,25