Odpowiedzi

2010-02-22T10:24:29+01:00
435-19=416
416:2=208
208+19=227-za wnioskiem
208-przeciw wnioskowi
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T10:25:24+01:00
X - głosujący przeciw
x+19 - głosujący za
x+x+19=435
2x=416
x=208

Przeciwko wnioskowi głosowało 208 posłów.
3 5 3
2010-02-22T10:45:27+01:00
X - głosujący przeciw
x + 19 - głosujący za

x + x +19 = 435
2x = 435 - 19
2x = 416 /:2
x = 208


Przeciw głosowało 208 posłów.

Prosze o naj:):):):):):):):)
1 5 1