Przetłumacz zdania :

1. Liebe macht blind -
2. Liebe und Verstand gehen selten Hand in Hand -
3. Gegen die Liebe ist kein Kraut gewachsen -
4. Die Liebe fragt nicht, ob sich`s schickt -
5. Auf Liebe und Wetter ist kein Verlass -
6. Alte Liebe rostet nicht -
7. Die erste Liebe ist die beste -
8. Die Liebe und das Glück sind blind -
9. Glück im Spiel, Unglück in der Liebe -
10. Liebe kann Berge versetzen -
11. Lange Trennung ist der Liebe Tod -
12. Hass entsteht, wenn Liebe wergeht -
13. Liebe geht durch den Magen -
14. Liebe auf den ersten Blick -
15. Schmetterlinge im Bauch haben -

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T10:34:11+01:00
1. Milosc jest slepa
2. Miłość i rozum rzadko idą w parze
3. Przeciwko miłości nie wyleczy, że...
4. Miłość nie pyta, czy wysyłanie `s -
5 Miłość i pogody nie są niezawodne
6. Stara miłość nie rdzewieje -
7 Pierwsza miłość jest najlepszym -
8 Miłość i szczęście są w ciemno -
9 Szczęścia w kartach, nieszczęśliwy w miłości -
10 Love Can Move Mountains -
11 Podział Long jest miłość, śmierć -
12 Nienawiść powstaje, gdy wergeht Love -
13 Miłość jest durc .
Niektórych nie wiem .
1 1 1
2010-02-22T10:38:01+01:00
1. Miłość jest ślepa
2 .Miłość i rozum rzadko idą w parze.
3. Nie da się wyleczyć z miłości.
5. Miłość i pogoda nie są niezawodne.
6.Stara miłość nie rdzewieje
7. Pierwsza miłość jest najlepsza
8. Miłość i szczęście są w ciemno
9. Szczęśliwy w kartach, nieszczęśliwy w miłości.
11. Podziałem jest miłość, śmierć
12. Nienawiść powstaje, gdy przestajemy kochać.
13. Przez żołądek do serca
14 .Motyle w brzuchu


sory ale niektórych n ie wiedziałam ;-(
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T11:07:05+01:00
1. Liebe macht blind - Miłość oślepia.
2. Liebe und Verstand gehen selten Hand in Hand - Milość i rozum rzadko idą ręka w rękę. (ze sobą w parze.)
3. Gegen die Liebe ist kein Kraut gewachsen - Przeciwko miłości nie urosły jeszcze żadne zioła.
4. Die Liebe fragt nicht, ob sich`s schickt - Miłość nie pyta, czy przyjść.
5. Auf Liebe und Wetter ist kein Verlass - Przez miłość i pogodę nie ma opuszczenia.
6. Alte Liebe rostet nicht - Stara miłość nie rdzewieje.
7. Die erste Liebe ist die beste - Pierwsza miłość jest najlepsza.
8. Die Liebe und das Glück sind blind - Miłość i szczęście są ślepe.
9. Glück im Spiel, Unglück in der Liebe - Szczęście w grze, nieszczęście w miłości.
10. Liebe kann Berge versetzen - Miłość potrafi góry przenosić.
11. Lange Trennung ist der Liebe Tod - Długie rozstanie zabija miłość.
12. Hass entsteht, wenn Liebe wergeht - Nienawiść powstaje, gdy miłość przemija.
13. Liebe geht durch den Magen - Miłość idzie przez żołądek (Przez żołądek do serca)
14. Liebe auf den ersten Blick - Miłość od pierwszego wejrzenia
15. Schmetterlinge im Bauch haben - Mieć motylki w brzuchu.