Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T10:52:55+01:00
Ludzie mają tam ciężkie życie.Prawie cały kontynent jest pokryty lodem.Nie mają jak uprawiać roślin.Z trudnością łapią zwierzynę.Panuje surowy klimat.
Zwierzęta swoimi cechami przystosowały się do życia w takim mrozie.Ułatwia im to np. futro.Zwierzęta poruszają się w stadach.
16 3 16
2010-02-22T10:56:51+01:00
Hej mozesz napisac tak

Mimo bardzo zimnych warunków jakie są na antarktydzie,
znajduję sie tam zycie. Przykladem takiego zwierzatka jest
FOKA LAMPARCIA
Żyje na Antarktydzie. Nie żywi się rybami jak to zazwyczaj czynią foki, lecz pingwinami i innymi fokami.
BEZLOTEK ADELI
Ten z kolei pingwin jest mniejszy od innych pingwinów. Buduje gniazdo na Antarktydzie na paru południowych wyspach Oceanu Spokojnego.
BEZLOTEK ŚREDNI
Ten pingwin jest średniego wzrostu z pięknym żółtym czubem na głowie.w . Jak każdy pingwin znakomicie pływa.
Wszystkie te zriwezeta maja mardzo lady wyglad.

Mam nadziEje ze pomoglam ;D
14 3 14
2010-02-22T11:02:51+01:00
W wodach przybrzeżnych oceanu otaczającego Antarktydę występują nieliczne rośliny oraz bezkręgowce, a także wiele ryb które stanowią pożywienie dla nielicznych ludzi tam zamieszkałych. Zwierzęta są doskonale przystosowane do niskich temperatur. Ssaki mają gęstą sierść na uszach, ogonie podeszwach łap, a niektóre specjalną warstwę tłuszczową pod skórą. Znajdują się tu stacje badawcze, w których przez cały rok mieszkają i pracują naukowcy. Jedynym produktem Antarktydy z jakiego korzystają ludzie, jest woda w stanie stałym.
6 3 6