Odpowiedzi

2010-02-22T11:09:50+01:00
Duże skrzypce
dużo skrzypiec

szybki samochód
szybkie samochody
2010-02-22T11:10:02+01:00
M: duże skkrzypce
D: dużych skrzypiec
C: duzym skrzypcom
B: duże skrzypce
N: duzymi skrzypcami
Msc: dużych skrzypcach
W: duże skrzypce

M: szybki samochód, szybkie samochody
D: szybkiego samochodu, szybkich samochodów
C: szybkiemu samochodowi, szybkim samochodom
B: szybki samochód, szybkie samochody
N: szybkim samochodem, szybkimi samochodami
Msc: szybkim samochodzie, szybkich samochodach
W: szybki samochodzie, szybkie samochody
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T11:17:09+01:00
L.poj.
M. duże skrzypce szybki samochód
D. dużych skrzyiec szybkiego samochodu
C. dużym skrzypcom szybkiemu samochodowi
B. duże skrzypce szybki samochód
N. dużymi skrzypcami szybkim samochodem
M. dużych skrzypcach szybkim samochodzie
W. duże skrzypce szybki samochód

l. mn.
M szybkie samochody
D. szybkich samochodów
C. szybkim samochodom
B. szybkie samochody
N. szybkimi samochodami
M. szybkich samochodach
W.szybkie samochody