BARDZO PROSZĘ NIE O SAME WYNIKI ALE TAM GDZIE TRZEBA DZIAŁANIA DŁUŻSZE TO ZRÓBCIE A NIE TYLKO WYNIK BO JA POTEM NIEWIEM SKĄD SIE TO WZIEŁO:)!!!!!!

Zadanie 1 zamien ułamki na procenty
c)7/10=
d)3/20=
e)6/25=
f)21/50=
g)5/8=
h)9/40=
zadanie 2 wyraź liczby w procentach:
a)0,24=
b)0,08=
c)0,7=
d)1,4=
e)1,15=
f)0,105=
g)2=
h)209=
zadanie 3 zamien na procenty,podajac dokładny wynik:
a)2/3=
b)5/12=
c)5/7=
d)1 2/11=
e)1 1/6=
f)5 1/9=
g)3 2/9=
h)10 1/15=
i)2 3/7=
j)7 3/21=

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-15T19:09:11+02:00
Zadanie 1 zamien ułamki na procenty, czyli * 100%
c)7/10=70%
d)3/20=15%
e)6/25=24%
f)21/50=42%
g)5/8=62,5%
h)9/40=22,5%
zadanie 2 wyraź liczby w procentach, czyli *100%
a)0,24=24%
b)0,08=8%
c)0,7=70%
d)1,4=140%
e)1,15=115%
f)0,105=10,5%
g)2=200%
h)209=20900%
zadanie 3 zamien na procenty,podajac dokładny wynik:
a)2/3=2/3*100%=66,66(66) %
b)5/12=41,66(66)%
c)5/7=71,42(42)%
d)1 2/11=118,18(18)%
e)1 1/6=116,66(66)%
f)5 1/9=511,11(11)%
g)3 2/9=322,22(22)%
h)10 1/15=1006,66(66)%
i)2 3/7=242,86%
j)7 3/21= 714,29%
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T19:18:05+02:00
Zadanie 1 zamien ułamki na procenty
c)7/10=70/100=70%
d)3/20=3*5/20*5=15/100=15%
e)6/25=6*4/25*4=24/100=24%
f)21/50=21*2/50*2=42%
g)5/8=5*12,5/8*12,5=62,5%
h)9/40=9*2,5/40*2,5=22,5/100=22,5%
zadanie 2 wyraź liczby w procentach:
a)0,24=24/100=24%
b)0,08=8%
c)0,7=70%
d)1,4=14/10=140/100=140%
e)1,15=115/100=115%
f)0,105=105/1000=10,5/100=10,5%
g)2=200%
h)209=20900%
zadanie 3 zamien na procenty,podajac dokładny wynik:
a)2/3=0,666...=66,666...%=66,(6)%
b)5/12=41,(6)%
c)5/7=0,714285714285...=71,(428571)%
d)1 2/11=1+2/11=118,(18)%
e)1 1/6=116,(6)%
f)5 1/9=500%+0,111...=500%+11,(1)%=511,(1)%
g)3 2/9=322,(2)%
h)10 1/15=1006,(6)%
i)2 3/7=200%+0,428571...=200%+42,(857142)%
j)7 3/21=700%+0,010989...=700%+1,(098901)%