50 % odpowiedziala grac w gry komputerowe 15% grac w pilke nozna 5% czytac ksiazki pozostali bez zainteresowan
Jaka czesc uczniow byla bez zainteresowan ?
Sporzadz odpowieedzni diagram prostokatny


Diagram prosze zrobic w paincie lub w innym programie
z gory dziekuje

3

Odpowiedzi

2010-02-22T11:23:45+01:00
100-50-15-5=30%

kolejno
1-komputer
2-pilka
3-ksiazka
4-bez zainteresowan
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T11:25:34+01:00
Proszę :)
50%+15%+5%=70%
100%-70% = 30%
30% jest bez zainteresowań :)
2010-02-22T11:34:36+01:00
100% - wszyscy uczniowie
x - uczniowie bez zainteresowań
x = 100% - (50% + 15% + 5%) = 100% - 70% = 30%