Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T11:17:28+01:00
x znaczki polskie, znaczków zachodnich jest 20% mniej, więc jest ich 80%x
x+0,8x>360
1,8x>360
X>200
Polskich znaczków było więcej niż 200
1 5 1
2010-02-22T11:20:38+01:00
Oznacz za x znaczki polskie, znaczków zachodnich jest 20% mniej, więc jest ich 80%x. Ułóż nierówność:
x+0,8x>360
1,8x>360
X>200
Polskich znaczków było więcej niż 200
1 5 1