Odpowiedzi

2010-02-22T11:21:40+01:00
Zmiennociepłość- ciepło utrzymuje się prrez krótszy czas, zaś w stałociepłości ciepło utzrymuje się przez dłuższy czas.
49 2 49
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T11:23:04+01:00
Zmiennocieplne jest zwierzę, którego temperatura ciała jest zmienna i zależy od temperatury otoczenia. Natomiast stałocieplne jest zwierzę, którego temperatura (zwana też ciepłotą) ciała jest stała i niezależna od temperatury otoczenia, a jej dobowe wahania nie są większe od kilku stopni.
75 4 75