Zaproszenie oficjalne:
-Samorząd Uczniowski Szkoły Podstawowej nr 100 w Krakowie organizuje
wieczór muzyczny pt. Najsłynniejsi muzycy jazzowi. W ich imieniu napisz do
dyrektora szkoły oficjalne zaproszenie na tę imprezę.
Pamiętaj o podaniu planu imprezy.

3

Odpowiedzi

2010-02-22T11:32:52+01:00
ZAPROSZENIE

Serdecznie zapraszamy na wieczór muzyczny pt. "Najsłynniejsi muzycy jazzowi", który odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 100 w Krakowie dnia. 23 lutego 2010roku o godzinie 19:00 w głównej hali szkoły.
W programie znajduje się:
-poczęstunek
-pokaz sprzętu muzycznego
-występ sławnych muzyków jazzowych
-konkurs karaoke
-wręczenie nagród od Prezydenta miasta
-zakończenie programu

Miła atmosfera, towarzystwo i świetna muzyka gwarantowane.!

Serdecznie zaprasza:
Samorząd Uczniowski
8 3 8
2010-02-22T11:36:28+01:00
Szanowny panie dyrektorze!!!
Dnia 26 lutego 2010 roku odbędzie się wieczór muzyczny organizowany przez samorząd uczniowski szkoły podsawowej nr.100 w Krakowie. Odbędzie się wieczór pt: Najsłynniejsi muzycy jeazzowi. Impreza zacznie się o godzinie 19.00 i rozpocznieme się od występu króla jazzu w Europie. Cała zabawa będzie trwać do godziny 23.39. Serdecznie zapraszamy
Samorząd uczniowski szkoły podstawowej nr.100 w Krakowie
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T11:47:27+01:00
Zaproszenie!

W imieniu Samorządu Uczniowskiego Szkoły Podstawowej nr 100 w Krakowie chcieliśmy serdecznie zaprosić Pan dyrektora na wieczór muzyczny pt.,,Najsłynniejsi muzycy jazzowi" który odbędzie się dnia 22.02.2010 roku o godzinie 11:30 na sali gimnastycznej. Przewidziane są takie a trakcje jak: występ klasy 5a oraz zapoznanie twórczości i życiorysu najsłynniejszych muzyków jazzu. Na koniec przewidziany jest występ szkolnego zespołu jazzowego. Jeszcze raz serdecznie zapraszamy.



Samorząd Uczniowski.
13 3 13