`Ej, pomóżcie!
do krzyżówki :
1) Błony umożliwiające rozwój zarodka na lądzie
_ ł _ _ _ _ _
2)Wąż opiekujący się złożonymi jajami
_ _ _ _ _
3) kość umożliwiająca gadom połykanie dużych organizmów
_ _ _ d _ _ _ l _ a
z góry dziękuję ;**

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T12:06:48+01:00
1) płodowe
2) pyton
3)kwadratowa

pozdrawiam:)
2010-02-22T12:06:52+01:00
1 - płodowe
2 - pyton
3 - kwadratowa
2010-02-22T12:47:19+01:00
1 - płodowe
2 - pyton
3 - kwadratowa34