Odpowiedzi

2010-02-22T11:50:30+01:00
Serwis vgh.pl pomoże Ci we wszystkim. Możesz to również wbić w google. Ja mam tam stronę: www.h2o.vgh.pl. Jak uzupełnić stronę, masz tam wskazówki. Powodzenia!
2010-02-22T11:53:13+01:00
1 . otwierasz notatnik
piszesz -- >

<html>

<body>

nazwa twojej stronki ( .................... )

</html>

<body/>

color(blue ).
mozesz wpisac inny ale po angileskuu .


tylko tyle moge pomoc , bo juz dlugo nie stwarzalem wlasnej str.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:57:32+01:00
Przedewszystkim nie notatnik. Jeśli wiesz choć cokolwiek na temat HTML, CSS , Java etc. to zainstaluj sobie taki edytor jak PAJĄCZEK (jest to polski program), natomiast jeśli jesteś kompletnym nowicjuszem sugeruję wybrać któryś z edytorów wysiwyg (watch you see is watch you get) np. Kompozer. Poprawny kod czystego HTML wygląda tak :

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="pl" lang="pl">
<head>
<meta content="text/html: charset=utf-8" http-equiv="content-type" />
<title>TUTAJ TWOJA NAZWA KTÓRA BĘDZIE NA BELCE PRZEGLĄDARKI</title>
<meta name="author" content="TWÓJ NICK PRZYKŁADOWO"/>
<meta name="description" content="1" />
<meta name="keywords" content="SŁOWA KLUCZOWE DLA WYSZUKIWAREK- CZYLI NP. O CZYM JEST TWOJA STRONA- SŁOWA ROZDZIELAJ PRZECINKAMI" />
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8" />
<meta http-equiv="Content-Script-Type" content="text/javascript" />
<meta http-equiv="Content-Style-Type" content="text/css" />
</head>
<body>
TUTAJ WPISUJESZ CO CHCESZ + LINKI ETC, ETC
</body>
</html>