Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T12:13:11+01:00
Dane:
g = 10m/s²
t = 2s

Szukane:
h = ?

Wzór:
s = ½at²
g = a
s = h

Rozwiązanie:
h = 10 x 2² x ½ = 10 x 4 x ½ = 20m
2010-02-22T12:13:41+01:00
Dane:
g=10m/s²
t=2s
-------------
h=?
h= s
s = ½at²

h=10m/s½*4:½
h=40:½
h=20m


Odp.Ciało spadnie z wysokości 20 m ;]]
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T12:13:56+01:00
Korzystamy ze wzoru na wysokość:
h=a × t² :2
h- wysokość
a-przyspieszenie ziemskie 10m/s²
t- czas 2s

h= 10m/s² × (2s)² :2= 40 :2 =20m