Odpowiedzi

2010-02-22T14:11:29+01:00
Pakiet danych przebywa długą drogę.
2 3 2
2010-02-22T14:12:07+01:00
Mozesz badziej rozpisac?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:46:30+01:00
O drodze jaka jest do przebycia decyduje model ISO/OSI. Wg tego modelu pakiet - aby z twojego komputera powędrować w świat musi przejść przez 7 warstw tzn:

TWÓJ PAKIET -> 7 warstwa (warstwa aplikacji)->6 warstwa (prezentacji)->5 warstwa (sesji)-> 4 warstwa (transportu)-> 3 warstwa (sieci)-> 2 warstwa (łącza danych)->1 warstwa (fizyczna)

komputer docelowy natomiast odbiera je w odwrotnej kolejności tzn:
1->2->3->4->5->6->7 (twój ekran)

Istnieje również warstwa modelu odniesienia TCP/IP ale ona jest skróconym modelem ISO/OSI