Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T19:10:18+02:00
Sól rozpuści się w wodzie, a piasek zostanie na dnie. Więc przelać mieszaninę przez sączek. Na sączku zostanie nam piasek. Pozostałą część mieszaniny, czyli wodę z solą należy podgrzać- woda odparuje, a sól pozostanie.

Pozdrawiam
2009-10-15T19:11:57+02:00
Tez to miałam xD

1. Wodę i piasek można rozdzielić za pomocą sączenia lub sitka.
2.Wodę i sól można rozdzielić za pomocą krystalizaji lub destylacji.