Opowiedz swojemu koledze z Niemiec:
-jaką dyscyplinę sportu uprawiasz (siatkówka i jazda na rowerze)
-jakie są zainteresowania sportowe twoich kolegów z klasy (piłka nożna)
-jakie są możliwości uprawiania sportu w twojej miejscowości ( dla użytku codziennego, po zakończeniu zajęć szkolnych otwarta jest sala gimnastyczna, gdzie można grać w siatkówkę, piłkę nożną, koszykówkę, hokeja, ping- ponga )

3

Odpowiedzi

2010-02-22T13:12:55+01:00
Mein lieber Freund.
Ich spiele Sportarten wie Volleyball und Radfahren.
Meine Klassenkameraden, wie die meisten Fußball.
In meinem Dorf, nach dem Unterricht geöffnet ist ein Fitness-Studio, wo Sie Volleyball, Fußball, Basketball spielen können, Hockey, Tennis
4 2 4
2010-02-22T13:17:16+01:00
Ich treibe Volleyball und Radfahren.
Meine Kolegen intersessieren fur Fußball.
dla użytku codziennego - für den Alltag
po zakończeniu zajęć szkolnych otwarta jest sala gimnastyczna - nach der Schule ist offen Fitness-Studio
gdzie można grać:
w siatkówkę? - wo man Volleyball spielen? np. Strand (plaża)
nożna: Spielplatz (boisko)
koszykówkę: Spielplatz (boisko)
hokeja: auf Eis (na lodzie)
ping-pong: auf dem Tisch (na stole)
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T13:24:26+01:00
Jaką dyscyplinę sportu
uprawiasz (siatkówka i jazda na rowerze)
ich baue den Volleyball, sowie die Fahrt auf einem Fahrrad an

-jakie są zainteresowania sportowe twoich kolegów z klasy (piłka nożna)
moi koledzy z klasy interesują się piłką nożną
Meine Klassenkameraden interessieren sich für einen Fußball.

-jakie są możliwości uprawiania sportu w twojej miejscowości ( dla użytku codziennego, po zakończeniu zajęć szkolnych otwarta jest sala gimnastyczna, gdzie można grać w siatkówkę, piłkę nożną, koszykówkę, hokeja, ping- ponga )


W mojej szkole po skończeniu zajęć otwarta jest sala gimnastyczna, możemy tam grać w siatkówkę, koszykówkę, lub w ping-ponga.

In meiner Schule ist eine Turnhalle geöffnet nach die Beschäftigungen zu beenden, wir können dort Volleyball spielen, den Basketball, oder in das Tischtennis.
3 3 3