Odpowiedzi

2010-02-22T13:02:36+01:00
M1*v1=m2*V2
3kg*x=0,015kg*1000000m/3600s
x=15000/3600*3
x=50/36m/s
x=1,38m/s
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T13:08:57+01:00
Witaj
dane mk=3kg=3000g, mp=15g, vp=1000km/h=277,8m/s,
szukane vk
Ponieważ przed wystrzałem pęd układu jest zero, więc po - też musi być zero.
Aby tak było oba pędy są równe, al o przeciwnych zwrotach.
mk*vk = mp*vp
vk = mp*vp/mk = 15g*277,8m/s/3000g = 1,4m/s

.....................pozdrawiam
2 5 2