Odpowiedzi

2010-02-22T13:02:56+01:00
Wysokość 1:
408 ; 17 =24

wysokość2;
408;26=15,6923...

Pierwsza wysokość ( puszczona z boku 17 cm) ma 24 czm, a druga ma w przybliżeniu 15,7 cm
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T13:08:24+01:00
Dane:
a=17[cm];
b=26[cm];
P=408[cm2];
Szukamy:
h1=?;
h2=?;
Wzór na pole równoległoboku:
P=a*h,gdzie a -długość podstawy,h-długość wysokości prostopadłej do podstawy;
h1=P/a;h2=P/b;
h1=408[cm2]/17[cm]=24[cm];
h2=408[cm2]/26[cm]=15,7[cm].
Odp.h1=24[cm],h2=15,7[cm].
3 4 3