Odpowiedzi

2010-02-22T13:07:25+01:00
2(x-a)+5=3x-1 jest liczba x=5

podstawiamy pod x, 5 i liczymy:
2(5-a)+5=3*5-1
10-2a+5=14
2a=1
a=0,5
3 3 3
2010-02-22T13:07:46+01:00
2(x-a)+5=3x-1
2x-2a+5=3x-1
10-2a+5=15-1
15-2a=14/-14
1=2a/2
a=0,5






























1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T13:48:04+01:00
2(x-a)+5=3x-1
2x-2a+5=3x-1
2*5-2a+5=3*5-1
10-2a+5=15-1
-2a=15-1-10-5
-2a=-1
a=½
2 5 2