Odpowiedzi

2010-02-22T13:41:48+01:00
Kombi :
pokolenie
myślę o tobie
nasze rande vous

feel:
jest już ciemno
jak anioła głos
w odpowiedzi na twój list


green day:
time of your life
21 guns


linkin park:
Bleed It Out
Given Up

akurat :
lubię mówić z tobą
pomaracza
do prostego człowieka

pectus:
jeden moment
to co chciałbym ci dać
życie na dystans

akcent:
królowa nocy
pragnienie miłości
gwiazda

grupa operacyjna:
stan wyjątkowy
wampir
świr
dzieci neo

afromental:
radio song
powinnaś być ze mnąnie przychodzi mi nic więcej do głowy
mam nadzieję że pomogłam ;**
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T13:48:51+01:00
1 MYSLOVITZ
* W DESZCZU MALEŃKICH ŻÓŁTYCH KWIATÓW
* POLOWANIE NA WIELBŁĄDA
2 ANIA DĄBROWSKA
* NIGDY NIE MÓW NIGDY
* W SPODNIACH CZY W SUKIENCE
3 HAPPY SAD
* PĘTLA
* KOSTUCHNA
4 ONE REPUBLIC
*ALL THE RIGHTS MOVES
* WAKING UP
5 EWA FARNA
* CUCHO
* DMUCHAWCE LATAWCE WIATR
6 LADY GAGA
* BAD ROMANCE
* LADY GAGA
7 RIHANNA
* Russian Roulette
*HARD
8 AGNIESZKA CHYLIŃSKA
* NIE MOGĘ CIE ZAPOMNIEĆ
* WYBACZAM CI
9 Robbie Williams
*You Know Me
*My Way'
10 Justin Timberlake
*Apologize
* sexy back
11 Alexandra Burke
*feat Flo Rida - Bad boys
12 Nexx
* Bitch Switch
13 Ania Wyszkoni
*Z ciszą pośród czterech ścian
* CZY TEN PAN I PANI
14 Agnes
* I Need You Now
* ON AND ON
15 Morandi
* Colors


MAM NADZIEJE, ŻE POMOGŁAM