Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T13:34:49+01:00

Niech mnie kule biją, piraci w kasynie!
przysięgam na wszystkie świętości,że odrobiłem prace domowa
Wrzuciłem list do skrzynku,jak Boga kocham

18 4 18
2010-02-22T13:35:26+01:00
Jak Boga kocham mówię prawdę.
Niech mnie kule biją jeśli tak nie jest.
Przysięgam na wszystkie świętości że mówię prawdę.
20 4 20
2010-02-22T13:35:43+01:00
Niech mnie kule biją, Rihanna jest moją siostrą!?
Przysięgam na wszystkie świętości, że nie ukradłam jego portfela.
Jak Boga kocham kim jesteś?
14 3 14