Odpowiedzi

2010-02-22T13:53:42+01:00
Są jak kości u człowieka lecz są cieńsze by można było się łatwiej wyginać rybie.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T13:55:36+01:00
Ości to cienkie kostki u ryb,wytwarzające się między mięśniami niezależnie od żeber.Ości stanowiąswego rodzaju szkielet.
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T14:00:09+01:00
Osci wystepuja jedynie u ryb i sa to cienkie skostnienia ściegień, ułatwiaja szybkosc pływania.

proszę:)
2 3 2