Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T13:59:30+01:00
Za;
jest to dużo szybsza metoda
ktoś może ci to wyjaśnić jeśli nie rozumiesz
interet ma odp na większość szkolnych pytań


przeciw:
spisywanie nic nie daje
piszesz rozwiązania bez zastanowienia byle by mieć zrobioną pracę domową
2010-02-22T13:59:56+01:00
Za: Łatwosc szybkiego szukania informacji.
PRZECIW: Kazdy powinien sam sie uczyc a nie maszyna ;]