Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-22T14:02:04+01:00
3200zł* x=35,20 zł , x-oprocentowanie
x=35,2:3200
x=0,011*100%=1,1%
3 3 3
2010-02-22T14:02:21+01:00
X- oprocentowanie

3200*x= 35,20 zl /3200
x= 35,20 /3200
x= 0,011 = 1,1%

odp. oprocentowanie wynosilo 1,1%

prosze bardzo..:) ekspresowo rozwiazane
2 3 2
2010-02-22T14:06:41+01:00
k - kapitał = 3200
d - odsetki = 35,2
p - oprocentowanie roczne = ?
t - czas oszczędzania = 1
d = k*p*t

35,2=3200*p*1
35,2=3200p
p=35,2/3200
p=0,011
zamieniamy na procenty
p=0,011*100%=1,1%
Roczne oprocentowanie wynosiło 1,1%
pozdrawiam :)
2 5 2