Odpowiedzi

2010-02-22T14:13:53+01:00
Hej mozesz napisac tak;
Co zanczy pokonac siebie?
Walczyc z wlasnymi slabosciami.
Na przekor wszystkiemu i wwszystkim.
Slowo ,,niemozliwe" zastapic udalo sie-zrealizowalem swoje marzenia.
Pokonac siebie- to przedewszytkim uwierzyc w siebie we wlasne mozliwosci
a kopmleksy odsunac w cien.
mam nadzieje ze pomoglam ;D
Pozdrawiam;D
20 3 20
2010-02-22T14:16:05+01:00
Według mnie pokonac samego siebie to miec przewage emocjonalą nad tym co dzieje się z samym sobą . Pokonac np. lęk i odnieśc w tym sukces . Pokonac siebie i swoje słabe strony to ma duże znaczenie dla nas samych ponieważ np . gdy boimy się pająków i weźmiemy najpierw małego pajaczka na ręke potem stopniowo będziemy to doskonalic . W końcu może weźmiemy na ręke ptasznika .
18 3 18
pokoać swoje największ ląkito to właśnie znaczy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:21:39+01:00
Wyrażenie "pokonać samego siebie" znaczy, że ktos pokonał swoje lęki, przełamując je. Może także znaczyć, iż pewna osoba powstrzymała się od pewnej rzeczy. Nie ulegać pokusą. Te wyrażenie oznacza, również nie poddawanie się.
28 4 28