Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:03:58+01:00
W stanie stałym substancje jonowe tworzą .zwarta...... sieć krystaliczną zbudowaną z ułożonych na przemian...kationów....... dodatnich i ..ujemnych anionów..... .
2010-02-22T14:04:10+01:00
W stanie stałym substancje jonowe tworzą ..uporzadkowana..... sieć krystaliczną zbudowaną z ułożonych na przemian...jonow....... dodatnich i ..ujemnych..... .