Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:21:38+01:00
Zad.21
n = 6
a) następujace to 7,8,9
b ) poprzedzajace 5,4,3

22. jeżeli ta liczba to 3
3,4,5,6,7,8
jeżeli ta liczba to -3
-3,-1,0, 25, 50, 75,

23. n= 11
następne trzy nieparzyste to 13,15,17
n= 60,
następne trzy parzyste 62,64,66

16. Karol ma obecnie 2n kaset
Ewa ma obecnie 0.5n+3 ( które jej dał)

17.
a) x metrów to 100x centymetrów, a
y centymetrów to 0,01x metrów

b) t kilogramów to 1000t gramów
s gramów to 0.001s kilogramów

18.
w ciągu godziny pokona 1000x metrów
w ciągu 1 minuty to ?x metrów
w ciągu jednej sek to ?x metrów

b) to 60y metrów na minutę
to 3600y metrów na godzinę
to ?y kilometrów na godzinę
2010-02-22T14:24:59+01:00
Zad.20
a)40%x lub 0,4x
b)x-15%x lub x-0,15x
c)x+12%x lub x+0,12x

Zad.21
a)n+1
n+2
n+3
b)n-1
n-2
n-3
Zad.22
n-2
n-1
n
n+2
n+3
n+4
Zad.23
a) n+2
n+4
n+6
b)n+1
n+3
n+5