Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:10:58+01:00
- komórka roslinna posiada sciance kmorkowa a zwierzeca nie
-komorka roslinna ma chloroplasty a zwierzeca nie posaiada ich
- rozlinna posiada duza wakuole a zwierzeca małe
- komorka roslinna nie ma lizosomow a zwierzeca tak
= roslinna ma plastydy a zwierzeca nie
plasmodesmy u roslin a w zwierzecych nie
- brak wici i zesek w roslinnej a u zwierzecych sa
1 1 1
2010-02-22T14:11:38+01:00
Komórka roślinna:
-ma jadro komórkowe
- ma ściace komórkową
- chloroplasty
- ma pojedynczą, dużą wodniczkę
- Aparat Golgiego
- ma ścianę śródplazmatyczną
- mitochondrię
- błonę komórkową
- rybosomy
Zwierzęca:
- ma jądro komórkowe
- brak ściany komórkowej
- brak chloroplastów
- ma wodniczkę
- Aparat Golgiego
- ma ścianę śródplazmatyczną
- mitochondrię
- błonę komórkową
- rybosomy
2010-02-22T14:12:23+01:00
Komórka zwierzęca nie zawiera chloroplastów czyli ciałek zieleni
komórka zwięrzęca nie ma terz ściany komórkowej , tylko sama błonę . W komórce nie zchodzi proces fotosyntezy , dlatego organizmy zwierzece pobieraja gotowy pokarm
komorka roslinna nie ma lizosomow a zwierzeca tak