Bardzo Prosze O Pomoc W Zadaniach :) Daje Naj.

(Zad.1) Przeczytaj fragment tekstu i przepisz go, zmieniając słowo "pies" na "psy". Odpowiednio dopasuj do niego formy pozostałych wyrazów. :

Wyrósł z niego dorodny pies z dużymi ciemnobrązowymi łatami. Ma wilgotny nosek i ciemnozielone oczy o zuchwałum spojrzeniu.

(Zad.2) W sobotę w czasie porannego spaceru zginął mój pies. Nie mogłem go odnaleźć. Zaraz po powrwocie zacząłem pisać w tej sprawie ogłoszenie
( mój numer telefonu 200 00)
Pomóż mi je zredagować :)

2

Odpowiedzi

2010-02-22T14:19:47+01:00
1 wyrosły z nich dorodne psy z dużymi ciemnobrązowymi łatami. Mają wilgotne noski i ciemnozielone oczy o zuchwałum spojrzeniu.
2 Ogłoszenie
w sobote 22.02.2010 w czasie porannego spaceru zginął moj pies .Gdy wrocilam do domu to od razu zaczęłam pisać w tej sprawie ogłoszenie.Jezeli ktos widzial czarengo niewielkiego psa z niebieską obrożą.Reaguje na imię Brutus.Jezeli ktos widzial takiego psa to bardzo prosze o kontakt nr. telefonu:200 00.Bardzo proszę o kontakt ponieważ bardzo mi zależy na znalezieniu psa. Zgóry dziękuje
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:22:37+01:00
Zad . 1
Wyrosły z nich dorodne psy z dużymi ciemnobrązowymi łatami. Mają wilgotne noski i ciemnozielone oczy o zuchwałym spojrzeniu.

zad . 2

Uwaga !
W sobotę rano ( 20.02.2010r. ) w Krakowie na ul. Zwierzynieckiej zaginął pies . Wabi się Alik i jest to pies rasy cooker spaniel . Sierść ma koloru rudego. Wyróżnia się przyklapniętym uchem i czarną plamką na łapie. Jeśli ktoś zauważy Alika, bardzo proszę o kontakt : nr. tel. 200 46 39, adres: Kraków, ul. Straszewskiego 25/ 7 . Będę wdzięczna za pomoc .