Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:15:17+01:00
Ponieważ są one w najlepszych warunkach życia dla nich.
Płetwal żyje w wodzie i tak związku z tym że jest największy można powiedzieć że tam króluje podobnie jest ze słoniem który żyje w afryce on takze jest tam najwiekszy i czerpie z tego najwięcej kożyści.
Największy w stadzie zawsze rządzi i ma najlepsze miejsce co do pokarmu i legowiska
2010-02-22T14:17:27+01:00
Hmmm. dziwne pytanie.
Cóż, każde zwierzę ma inną budowę ciała i przystosowaną ją do obszaru na którym żyje. To czy zwierze jest małe jak mrówka albo duże jak płetwal błękitny decydują geny, które z czasem się zmieniają i przechodzą mutację. Wcześniej, większymi zwierzętami były dinozaury, które z czasem wyginęły.
Słoń jest duży, ponieważ gdyby był mniejszy to by nie przetrwał, inne zwierzęta zaatakowałyby go, więc jego waga ma też funkcję obronną. Sam by sobie nie poradził, dlatego żyje w stadach.

To jest tylko moja opinia, ale wydaje mi się słuszna.
Mam nadzieję, że pomogłam ; D