Oblicz ułamki dziesiętne:
10*23,15=
100*1,354=
0,546*100=
65,24*1000=
1000*0,321=
0,0321*1000=
94,87*10 000=
10 000*0,789=
10 000*0,038456=
85,6198*100 000=
10,00*0,6258=
0,000073*100 000=
473:10=
753:10=
473:100=
915:1 000=
15,6:10=
240,18:100=
0,57:10=
4,08:100=
1206,15:1000=
5070:10 000=
10 603,1:100 000=
0,3:1000 000=
5*3,8*2=
2*36,08*5=
5*2,78*20=
25*7,3*4=
5*0,12*20=
250*0,625*4=
125*27,8*8=
8*0,1009*125=
200*4,0031*5=


3

Odpowiedzi

2010-02-22T14:19:41+01:00
10*23,15= 231,5
100*1,354=135,4
0,546*100=54,6
65,24*1000=65240
1000*0,321=321
0,0321*1000=32,1
94,87*10 000=948700
10 000*0,789=7890
10 000*0,038456=384,56
85,6198*100 000=8561980
10,00*0,6258=6,258
0,000073*100 000=7,3
473:10=47,1
753:10=75,3
473:100=4,73
915:1 000=0,915
15,6:10=1,56
240,18:100=2,4018
0,57:10=0,057
4,08:100=0,0408
1206,15:1000=1,20615
5070:10 000=0,5070
10 603,1:100 000=0,106031
0,3:1000 000=0,000003
5*3,8*2=95
2*36,08*5=360,8
5*2,78*20=278
25*7,3*4=730
5*0,12*20=12
250*0,625*4=625
125*27,8*8=27800
8*0,1009*125=100,9
200*4,0031*5=4003,1
Komentarz został usunięty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:22:17+01:00
10*23,15=231,5
100*1,354=135,4
0,546*100=54,6
65,24*1000=65240
1000*0,321=321
0,0321*1000=32,1
94,87*10 000=948700
10 000*0,789=7890
10 000*0,038456=384,56
85,6198*100 000=8561980
10,00*0,6258=625,8
0,000073*100 000=7,3
473:10=47,3
753:10=75,3
473:100=4,73
915:1 000=0,915
15,6:10=1,56
240,18:100=2,4018
0,57:10=0,057
4,08:100=0,0408
1206,15:1000=1,20615
5070:10 000=0,5070
10 603,1:100 000=0,106031
0,3:1000 000=0,000003
5*3,8*2=38
2*36,08*5=360,8
5*2,78*20=278
25*7,3*4=730
5*0,12*20=12
250*0,625*4=625
125*27,8*8=27800
8*0,1009*125=100,9
200*4,0031*5=4003,1
13 4 13
dzienki
Komentarz został usunięty
2010-02-22T14:30:31+01:00
231,5
135,4
54,6
65240
321
32,1
948700
7890
384,56
8561980
6258
7,3
47,3
75,3
4,73
0,915
1,56
2,4018
0,057
0,0408
1,20615
0,507
0,106031
0.0000003
38
360,8
280
730
12
625
27800
100,9
4003,1
Komentarz został usunięty