Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:19:37+01:00
Modlitwa- modlitewnik lub złożone ręce
Post- kartka z kalendarza a konkretnie piątek i przekreślone mięso lub przekreślone słodycze
Jałmużna- dwie ręce, które przekazują jakiś prezent jedzenie czy coś innego

to moje zdanie ale możesz wymyślić coś lepszego :P powodzenia
2010-02-22T14:21:40+01:00
Możesz narysować książeczkę - droga do nieba i obok niej skarbonkę z pieniędzmi (symbol jałmużny), oraz krzyż
2010-02-22T14:45:55+01:00
Narysuj mięso przekreślone a obok narysuj chleb