Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:20:35+01:00
Niewolnicy w rzymie byli częstwo przetrzymywani w nieludzkich warunkach. Ich siedziby były nazywane piwnicami lub potocznie więzieniami. Schrony te były brudne i pozbawione środków do życia. Ludzie czyli niewolnicy byli często bez szans przeżycia w takich miejscach. Są także niewolnicy którzy wykonywali prace np na polu jakiegoś szlachcica tam za ciężką prace dostwali wynagrodzenie pod postacią posiłku i schronu. Według mnie niewolnicy którzy pracowali mieli lepszy byt ponieważ nie byli od razu skresleni na śmierć.
20 4 20
2010-02-22T14:21:21+01:00
Położenie niewolników było różne zależało to od tego czy niewolnik był wyznaczony do pracy na wsi czy w mieście.

49 4 49