Odpowiedzi

2010-02-22T14:29:19+01:00
Gry komputerowe zawierają bardzo dużo przemocy.
Myślę , że gdyby dzieci nie grały w te gry nie było by żadnych pobić w szkołach , na osiedlach , wszędzie.
Oczywiście gry mają również przypisany wiek.
Dzieci które nie mają 16 lat grają w takie gry nie będą odpowiedzialni w wieku 16 lat a nawet i mniej.
Dzieci powinny grać w te gry które , są dobre na ich wiek.
Młodzież po graniu w takie gry staję się inna , chce się z wszystkimi bić zaczyna bójki.


Nie wiem czy dobrze.
Chciałam pomóc.
29 4 29
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:31:28+01:00
Moim zdaniem gry, w których zabija się przeciwników to są gry, które źle wpływają na dzieci i młodzież.
Grają w nie szczególnie chłopcy. Kiedy raz zagrają w to to od razu ich "wciągną" te gry, tak,że mogliby w nie grać całymi dniami i nocami.
Gdy przegrają to zaczynają się denerwować.Przez to stają się agresywni.
Przeważnie juz przez te gry nie odrabiają zadań, nie pomagaja nic w domu rodzicom.
Kiedy przychodza do domu ze szkoły to myślą tylko o tym,aby zasiąść przed komputerem i zacząć grać w te gry.
Uważam,iż powinno być teraz tak,że produkcje takich gier bedą coraz mniej produkować.
22 3 22
2010-02-22T14:38:31+01:00
Gry komputerowe to rzecz przydatna, ale zależy jakie są to gry. Niektóre mogą młodzieży strasznie zamącić w głowie, doprowadzić do uzależnień i nawet przemocy. Lecz jeśli są to gry z których dziecko czerpie pozytywne emocje i nie zaszkodzą one psychice to myślę iż to bardzo dobrze. Niektóre z gier są nie cenzuralne i nie właściwe dla młodych ludzi. W internecie można znaleźć gry za które trzeba płacić. Ważne jest żeby wtedy osoba, która decyduje się na taką grę zapytała o pozwolenie opiekunów. Ważne jest również by w grach nie podawać swoich danych osobowych innym graczom. Po co ? Czy to ma jakieś znaczenie ? Ależ nie ma żadnego. Kończąc chciałabym zaapelować do wszystkich, że jak już lubią grać w gry to niech grają z głową, w mądre gry przeznaczone dla osób w twoim właśnie wieku. Proszę by nigdy nie doszło do tego by gry pochłaniały więcej czasu niż nauka bo wykształcenie jest ważniejsze.
15 3 15