Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-22T14:27:55+01:00
W tym dniu wojska radzieckie napadły na Polskę . Jest to przełom ponieważ utracono wtedy nadzieję na rychłe zakonczenie wojny
2010-02-22T14:29:56+01:00
Wrzesień 1939 r. został na stałe wpisany do kalendarza liturgiczno-narodowego, jako data kolejnej męczeńskiej śmierci Polski, po której nastąpiło zmartwychwstanie. Emocje, jakie wzbudził już u współczesnych, nadal do końca nie wygasły, choć uczestnicy tamtych zmagań są dziś w tym samym mniej więcej wieku co i powstańcy z 1863 r. w chwili powstawania II Rzeczypospolitej. Nic więc dziwnego, iż rozlegają się głosy, aby wszystkim żołnierzom z 1939 r. przyznać rangę podporucznika, którą otrzymali ongiś podkomendni Langiewicza i Traugutta.

2010-02-22T14:31:03+01:00
Dlatego że 17 września 1939 roku Związek Radziecki zaatakował Polske .
Plis o naj . ; )